Jsou již vizitky passé?

Série rozhovorů a článků v MladémPodnikateli.cz úspěšně pokračuje. Tentokrát na téma použitelnosti vizitek.

Je pravdou, že množství rozdaných vizitek v některých profesích klesá. Je také pravdou, že někteří vizitky v zásadě nepoužívají. Určitě ale neplatí, že by byly vizitky pasé. Hodně záleží na profesi a především na způsobu komunikace.

Ing. Jiří Najman
marketing prakticky a jednoduše

Komentáře

2 replies
  1. Meny
    Meny says:

    Pořízení vizitek se stává víc a více nutné, alespon pro mne. Čím dál více lidí, se kterými řeším moji profesi nebo se bavíme o online marketingu, chtějí jako kontakt právě vizitku. Myslím, že předání vizitky zapůsobí hodně plusovými body a profesionalitou.

    Odpovědět

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Blog

10 otázek marketingového plánu

Získejte zdarma efektivní postup, jak vytvořit marketingový plán v malých a středních firmách:

  • naučte se krok za krokem tvorbu marketingového plánu,
  • objevte, co je důležité a čemu se přednostně věnovat,
  • uplatněte marketingové postupy na vás a vaši firmu.
  • řešte jen to, co je třeba řešit.