Jsou ještě grafické reklamní bannery efektivní?

V MladémPodnikateli.cz se s rozhovory roztrhl pytel. Tentokrát na téma vhodnosti používání reklamních bannerů na webu.

Proto si myslím, že bannerová slepota zase tak hrozná není. Spíše bych ji nazval „klikací paralýzou“. Banner vidíte, ale ignorujete ho. Zaujme vás až v okamžiku, kdy vám nabídne přesně to, co potřebujete. To znamená, že když na mě 50x za den vyskočí sleva na sekačku, stejně si ji nekoupím. Já totiž potřebuji nový mobil a zahradu ani nemám.

Ing. Jiří Najman
marketing prakticky a jednoduše

Komentáře

2 replies
  1. Mirek
    Mirek says:

    Osobně mám názor, že banner by měl mít jednoduchý text a přehlednou grafiku. Doba klikání na bannery je už opravdu pryč a zatímco větší fa bannery skutečně využívají jako imageovou záležitost tak ti menší hráči musí skutečně zaujmout něčím konkrétním.

    Odpovědět

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Blog

10 otázek marketingového plánu

Získejte zdarma efektivní postup, jak vytvořit marketingový plán v malých a středních firmách:

  • naučte se krok za krokem tvorbu marketingového plánu,
  • objevte, co je důležité a čemu se přednostně věnovat,
  • uplatněte marketingové postupy na vás a vaši firmu.
  • řešte jen to, co je třeba řešit.